Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Saturday, November 20, 2010

today....

huhuhuhu...
act xtau ape nak type kat post ari nih...
tp aku terasa mcm rindu kat sume org ari nih...rindu kat kwn2 yg dah lme xjmpew....rindu kat adq2...rindu kat adq fie...rindu kat bella,farahin,mek,kak nisya...rindu kat anys n nisa....rindu kat che dah....rindu kat sume ex-bf..hahahaha...rindu kat org yg amat bermkne lam hidup nih...rindu kat cousin2...rindu kat sume org lah...rse nye mcm nak jerk g jmpew dowg sume ari nih..kan seronok uh...urm..tp ape kan dye..sume nye jaoh2..so,tanggung jelah rindu nih kat dowg...eh2...chop2...aku nih sebok rindu kat dowg,dowg uh sume rindu kat aku kew??hahaha...klakar lah aku nih...ntah ape2 ntah..lupe kan jelah...abai kan jerk ape yg aku type nih..so,xde pape yg menarik k utk ari ini.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...