Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Monday, November 15, 2010

hadiah besday....

apekah motif tajuk post kali nih....
hahaha,..
cume nak bg tau walaupon dah sebln lebih aku nye besday berlalu...aku dpt adiah aw...hahah..mcm bdk kcik...:p nih lah antara adiah2 yg aku dpt...xbnyk pon lah...

nih bju yg bella hadiahkan tyme besday aku..thank u so much lalink...

nih bkn nak tunjuk pntu lah....nih nak tunjuk my new handbag....thanks to ibu n adek2.....love u all...

nih plak bkn nak tunjuk tddy bear uh...nih nak tunjuk shawl  bru aku...nih adiah dri kak mar...thanks akq..!!!

hahaha...nilah die...3 jerk tp mmg berharge....thanks to all......
:D


p/s : pic tddy bnyk2 uh pon adiah owg bg....hihihi..tp bkn utk besday taon nih...uh adiah yg taon2 lps....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...