Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Thursday, November 25, 2010

seronok blew ngn family...!!!

setelah sekian lme aku xg jln2 ngn family aku..akhirnye ayh ajk gak kteowg jln2..wlupon xdelah lme sgt..tp seronok deyh..yelah spew yg xseronok an dpt jln2 ngn family..pas uh dpt plak shopping..huhuhu..lg lah seronok tahap ghaban...heee....urm..xdelah bnyk sgt aku dpt grab bju kat jusco td..adelah lam 2 lai jerk..huuuu...senarnye ade lg yg nak di grab..tp xsmpat plak..xpew2...peg lg skali mmg aku xkan lpskan peluang...hahhahhaha...(obsess plak aku ngn bju)
xpew2..pas nih nak bli kasut n shawl....


jom lah check it out sume pic yg sempat ktowg snap semlm mse shppng...
sbb sebok sgt shppng so xdelah bnyk sgt snap....heeee























ok,ok..nilah antre aksi2 kami adek beradek..hihihihi..mcm2...tp besh2....
heee..
ok,ok...nih pon dah cuti skolah an..so,akn ade lah post utk 'holiday'...nnti kan jelah k...heeee...
:D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...