Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Wednesday, November 3, 2010

international legenda college.....

hye sume....
bowink2 nh..xtau nak ctew ape..tbe jerk teringat plak kat kwn2 mse blaja kat kolej dulu...
rindu kat dowg pon ade gak....urm...dah lme xjmpe dowg...lme xlme sethn jgk lah aku kat kolej uh...n rmi jgk lah yg jdik kwn aku...urm....aku ade housemate yg besh banget...kak ieka..miss her so much..cos all my time always with her...urm...skunk nih pon die dah nak abis blaja kat kolej uh...semoge berjaye for ur future study akq...
nih tyme g mkn ngn kak ieka n buah hati die abg fizi....disnap oleh abg fizi ngok ngek.....

pic nih di snap oleh abg fizi jgk...after mereka mengerjakan aku tyme besday aku....nih lah kak ieka syg...

tyme besday aku....nih ngn kak ieka n awek kwn abg fizi...

again...   .   
kwn kat klaz plak mmg rmi...aku knal ngn syafiq,ridzi,kecik,asjali...una,kina,ayu,pikah,nisa,jihan...ramai sgt2 lah....uh yg antre aku igt n rpt lah kowt...huhuhu..besh sume stu kepala...rindu gak nak lepak2 n mkn2 ngn dowg...urm..ntah blew lah agak nye ley jmpew dowg..yelah msing2 sebok..aku pon kat cni sebok...sumpah rindu sume moment ngn dowg..wlupon sekejap jerk ngn dowg tp bnyk bnde dah lalui..urm..nak upload pic ngn dowg tyme jln2 diwak2 ptg...sbb pic uh kat laptop aku...nih gne laptop agh....laptop ku rosak..so laen mse r upload pic dowg k..hhihihi...nih jerk kowt yg aku nak ctew...
:D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...