Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Saturday, November 27, 2010

happy birthday khaidir...!!!


hihihihi...SELAMAT HARI LAHIR IDIR....huhuhu...dah besar dah kwn aku nih ek..dah besar nih hope jgn lah nakal2 yerk...hahaha...weyh,aku wish ko hepy lam kehidupan,sentiase success...ha,jgn mls2 nak study mcm kat skolah dulu...

act aku nih dah knal lme gak lah kowt ngn idir atau khaidir ismail...ok,ok..org nye xdelah bnyk ckp cam aku...tp die mmg agak pandai dri kau lah an..knal die dri f4...stu klaz..kan idir kan..hihihi..urm..mule2 uh xde lah rapat pon..kwn bese jerk..then ade lah rapat jgk..hahah...then kteowg kwn lah sampai f5..urm..sampai skunk pon kwn agi..huh..die nih ramai gilak peminat nye..huhuhu...tyme f5 uh..sume junior pmpuan dok sebok tnye aku sal die nih..aku plak tau sgt sal die nih..hahah..huh..hebat btol ko nih dir.....hahahaha...
k lah pape pon HEPY BESDAY k....


ha nilah orang nye...eh2..bkn yg comel uh..yg pakai topi uh aw kwn2...heee...nsem x??hahahahah...jgn nak perasan lah idir oi..ko xhensem pon lah...urmm..tp knape rmi minat ko ek..??hakhakahak....ko nsem kowt..:p hahaha...k lah aku xde bnyk pic ko..tp aku ade nih jerk....



nah amek ko..kek ari jdik utk ko dri aku..heeee...yelah aku xdpt nak bg adiah...elley..agipon ko an dah besar dir..xyah lah adiah2 nih..urm..nak bg ko kek xdpt..yg aku dpt bg gmbr kek yg agak lawa n klu dpt mkn...huhuhu yummy2...!!
:p k lah syg ko dir..!!!muaahhxx..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...