Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Sunday, November 14, 2010

nih khas utk ayie a.k.a. beruk.....hahaha..

hahahha..
padan mkew ko ayie...ko slalu sgt pggil aku nyet kan..hamek ko aku pggil ko beruk...hahaha....tp pape hal pon ko lah yg terbbbaaaaeeeekkkk bg aku...wah baek lah sgt...keje ko buli kau jerk an dri kecik...ok,ok..act nme die nih Adika Azli...pggil ayie..aku pon xtau npew..sbb dri kck...konon mnjew sgt lah uh ngn nenek..:p
perasan...nenek syg aku gak k..bkn ko sowg...ntah2 nenek agi syg Mia dri ko...hahaha..pdn mkew ko...ok,ok...die nih seorg yg macho(alamak..!!macho kew hancho??)...aku rse hancho kowt..hahaha...die nih baek..caring aw...(ayt nak bodek nih..blanjew mkn mcd ok??)...die mmg phm aku r..best r dpt cousin mcm nih...tp buli aku xpnah lupe r kan...ok,ok..mls nak ctew bnyk2 sal die..t kang aku xpasan "terpuji" die kew..dah perasan plak cousin aku nih..ok,ok...meyh ktew tgk picture die...

konon ko hebat r..poyo...




mkn ko kulit udang aku bg...hahaha



nih ngn unty adek n mia.....ko uh nyebok..:p

still ko xley kalah kan diva terlampau uh k...bkn yg seblah uh tp yg lg sowg uh..

nyebok agi ko an.....aku nak amek pic ngn mia lah...


eh2...bkn picture kamu sowg k..
picture kamu ngn sye yer ayie..
hahaha...
:p
ok,ok...pape pon ko yg terbbaaaeeekkk k...
jge aku baek2 aw...
eh2...
slh jge dri ko uh leklok..jge awek2 ko..hahaha..slh lg..jge awek ko leklok...aku syg ko lah....!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...