Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Thursday, November 11, 2010

ctew sket lah pasal BFF aku nih....

ok,ok..
terigt kat person yg mmg ckp aku BFF die..
seronok2..
yelah..
bkn senang nak crik BFF nih..
lg2 dak laki kan..
nak tau siape gerangan org nye uh??
check it out....

skew tgk pic ko yg nih J

nilah die org nye...
abul munzir....
atau jay...
hihihihi....
uh yg aku slalu pggil die..
urm..
kteowg knal dah lme dah...
dri form 1 agi....
sampai lah skunk....
urm ade lah dlm 7taon jgk...
weyh lme uh J...
xsngke2...
munzir nih jnis urmmm..
senarnye ssh nak describe die nih...
kdg2 aku pon ssh nak phm die...
tp munzir yg aku knal mmg baek..jarang r nak tgk die nih mara2..
tp kalau ngurat awek bg lah kat die...
aku jerk die xley nak ngurat..
hahaaahahaha..
kan J kan????:p
urmm
ape agi ek nak ctew sal die nih...
ssh lah nak describe die nih by words...
kalau nak tau die mcm mne kne knal ngn die dulu...











ha,nilah hasil nye blew aku curik pic ko kat fb ko J...
hihihihi...
jgn mara k..
chop2...!!!
kat cni nak ckp pada spew2 yg akn slh anggap dgn BFF uh..
nak bg tau lah..
BFF not boyfriend forever....
but BFF is bestfriend forever,.....
igt uh..
jgn plak yg ade yg pk mcm2..
haih...
owg zaman skunk..
ktew pk laen...
die pk laen..
ssh2....


ps: J jgn mara k sku post bnde nih..hahaha..jgn mara gak pic yg aku edit nih...:p





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...