Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Friday, December 3, 2010

WTH...!!!

huh...rse mcm WTH aku tbe jerk rse LONELY gler skunk nih...urm..mungkin nih ujian utk aku..mungkin allah uh nak aku rse mcm mne hidup nih klu aku sowg2 sedang kan ramai sgt2 disekeliling aku nih...huh....aku mcm xnmpk spew2 pon yg ade ngn aku skunk nih...urm.tp xpew..insya allah..aku cube utk tangani perasaan nih..wlupon kdg2 uh rse nak jerk nanges puas2...nanges??knape perlu aku nak nanges..huh..bg aku dah bnyk aku buang air mtew aku nih...utk siape ain??utk sume org aku rse..tp ade kew org2 uh menanges utk aku??xde kan...dowg uh elok jerk bergelak ketawa..igt aku pon x..ya allah...knape aku perlu ade rse mcm nih..knape aku jerk yg alalu igt kat dowg sume..tp dowg sume xpernnah nak igt aku..knape ya allah..knape msti tiap saat mereka hadir dlm pkran ku...tp aku xde lngsung lam pkran dowg wlu utk sesaat...urm...(i'm crying now)..:((
mmg rse cam nak jerit jerk...cube lah bg aku rse bahagia utk sekejap jerk..ya allah..pinjam kan lah kebahagian pada aku wlupon hnye utk stu hari...wlupon saat itu saat terakhir utk aku melihat dunia nih...sbb bg semua org yg melihat aku..aku seorg yg kuat,yg boley hidup sndri,yg boley hidup tnpe teman...tp hakikat nye,..aku lebih truk dri itu...aku xmampu..dan xpernah kuat utk hadapi sume nih..sbb ape aku xpernah tunjukan ape yg aku rse..sbb aku terlalu pnting kan kebahagian org laen dri sndri...hurm...betape indah nye hidup mereka...hurm...ssh btol lah blew ade rse mcm nih..aku bnci sgt2...sbb ape??aku pon xtau...huh...xpelah..aku cube utk lenyap kan perasaan uh..aku xskew lah nak ssh kan owg...huhuhu...

4 comments:

NiSa ZuL said...

hye dear...
sorry sbb ptg td i tertido, and alin gune laptop.
die x kjut pulak i...
hurmm.. sorry again syg..
i will always try my best being there for you my dear.

aien amalina zaidi said...

urm...
xpew..
i ok jerk...
thanks sbb u sudi nak ade ngn i...

NiSa ZuL said...

will forever being with you

aien amalina zaidi said...

tq....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...