Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Thursday, December 2, 2010

kalau msing2 dah ade plihan msing2 go on jelah..

ok,ok..
rse cam nak mara plak an blew dpt stu komen kat blog nih...bkn nye xley nak komen..ok,,thanks kat sape2 yg komen kat my blog nih,,..tp..urm...komen uh buat aku rse nak bersuare...ye mmg xsume laki yg boley nak phm ati or prasaan pompuan..klu yg bce blog nih dah ade special person..go on jelah..or xpyh bce blog nih..hahahaha....sbb blog aku nih tmpt aku luahkan perasaan aku kan,...so skew ati aku lah nak luahkan ape pon..dah itu yg aku terase nak type kat blog nih...aku type lah..mcm post yg nih jgk...aku rse cam hurm..ape slh kew yg aku ckp..ntah lah..manusia kan..mne nk trime pndngan org...

huhuhu..
emo lak aku...urm..mcm nih lah..nak bgtau lah kat spew2 yg bce..buat mse nih aku lom lg nak ctew bnde yg baek sal laki...sbb LAKI SUME NYE SAME....yelah cube kowg tgk kat luar sne..bpew bnyk kpel yg bercinta ley tahan lme..mmg lah ade..tp huh..boley kre lah..ok,ok..mmg kat cni xsemua nye slh laki..sbb klu pmpuan uh xwat hal..xde lah jdik mslh2 tertntu..tp wahai laki2 kat luar sne...tahu lah kamu bhwa kami pmpuan2 nih mmg perlu kan kamu..dan kamu laki oi..blew dah dpt pompuan yg baek tlg lah jge mereka dgn baek..jgn lah sesekali kamu menyakiti mereka..urm..ntah lah ape yg aku merepek nih an..urm..act nak ckp kat cni..tlg lah jgn hnye nak slh kan kami kaum hawa nih...sbb kami nih diicipta kan utk kaum adam..dan kami perlu dilindungi bkn utk disakiti...huh..letih lah nak berckp sal nih..sdg kan post2 b4 nih dah bnyk ctew or bgtau bnde yg smew...pk2kan lah yerk wahai lelaki...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...