Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Sunday, December 19, 2010

perpisahan....

hurm...knape ek setiap pertemuan pasti ade perpisahan...kdg2 uh xnak trime tau x..sbb ape...sbb rse cam cdey glew kowt...yelah cube kowg bygkan kowg kene tgglkan owg2 yg kowg syg..kene pisah ngn owg2 yg kowg syg..cdey an..urm...sme r cam aku..huh..tp ape yg boley ktew wat kan..sbb itu lah hakikat nye..tp bg aku.."SETIAP PERTEMUAN PASTI ADE PERPISAHAN DAN SETIAP PERPISAHAN YG BAEK PASTI ADE PERTEMUAN SEMULA" <pandai jerk aku kan> tp itu yg buat aku berpk secare positive blew aku kne pisah dri owg2 yg aku syg..hurm..bnyk plak aku nih bebel kan...ok,ok..act post kali nih nak bg tau yg aku akn berpisah ngn adek2 aku yg aku knal kat uitm lendu...hurm..seyes sdey sgt..yelah bnyk bnde kowt yg kteowg lalui bersme...eventhough stu sem jerk..huhuhu..

no more 2401@upik abu dan laura

no more mkn mlm sme2 kat kdi depan...

no more bijik2 yg buat havoc...(tp still ade kan kat lam hati ktew sume..)

no more pc1a...

>>sumpah akq akn rindu kowg sume....akq xkan lupe kan ape yg ktew dah lalui bersme selama stu sem nih sebagai student pra-diploma kat uitm lendu..yelah msing2 dah dpt pon smabung blaja kat uitm sebagai pelajar diploma plak...tp sume nye g jaoh2 dri akq...cdey sgt2...lg2 blew akq igt ape yg ktew lalui bersame adek2 ku...bella,farahin,nisya n mek...mlm uh adelah mlm pling hepy buat ktew ber5 an...pas nih xde gelak tawa kowg lg...xde ovrnght ngn kowg lg..huuu..seyes cdey..hope sgt hubungan persahabatan ktew sume kekal wlupon nnti kat tmpt blaja msing2 ktew dpt kwn bru...

p/s : jgn lupe akq k....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...