Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Friday, December 17, 2010

lutfi hasni.....



ok,ok...this tyme nak ctew sket sal dak kcik nih...heee...bkn2 yg didukung uh aw..yg mendukung uh...heee...nilah die adeq angkat aku..urm..chomel x die??<yg sikecik uh mmg r chomel> jgn mara adq...urm..aku knal die dah hampir2 2 3 thn gak lah..knal kat skolah SMTMT....urm..mule2 aku mmg admire die..sbb kat skolah die chomel sgt..<bg aku lah,ha adq jgn pasan plak k> =)
then aku mmg malu lah nak knal ngn die..yelah die nih hensem ramai peminat lak uh...aku nih spew r an..senior yg bese jerk..ok,ok..aku admire die dri jaoh jerk..aku ade pggilan utk die..nak tau ape?? "DAK CHOMEL" heee...then blew dah nak rye aku g lah bg kat rye kat die nih..then aku just diam jerk sbb mmbr aku yg bgkan..hahaha..lwk glew...ok,ok..last2 aku dpt num fon die <alamak lupe lah mcm mne ley dpt num fon die> heeee...ok,ok..then ktowg cntc2 jerk..then aku ckp jelah nak jdik kan die adek angkat aku...die pon ok jerk..so,sampai lah saat ini dan selamanye..die ttp adek aku oke...heee...AKQ SYG ADQ OKE??!!
<3 <3 <3








p/s : adq nih mnjew lah sgt2....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...