Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Tuesday, December 21, 2010

sume nye oke...

1st of all...aku nak ckp alhamdulillah...sbb ape??sbb sume nye dah settle...means ibu pon dah trime ape yg dah detntu kan allah buat hamba nye ini....oke2..mmg bnde nih sesuatu yg bru buat aku...tp xslh kan kalau ktew mncube...hurm..mmg bnyk org akn pandang serong kat bidang yg aku dpt nih..tp xslh kan klu ktew mencube..dan aku akn cube bukti kan bahawa aku boley berjaya dlm bidang nih...yelah ktew lom tau lg kan ape yg mendtg..so..xperlulah ktew nih pk mcm2..just think positive n ignore what they want to talk about....pedulik hape aku...heee...yg pnting aku akn cube bukti kan sedaye yg boley bahawa aku mampu berjaya...insya allah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...