Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Wednesday, December 15, 2010

dupdapdupdap....

huhuhu..terase cam saket dada plak pg2 bute nih..huhuhu....nak tau sbb ape??huh..aku pon xtau lah ape nak ckp..rse mcm nak kene minang lak esk pg2..tp mmg skunk nih hati aku tgh bedebar debar menantikan kemunculan nye..huhuhu..xtau sbb ape ley rse mcm nih..rse macam org yg dinikah kan plak...<eh,chop2 aku pnah rse kew> hahaha..tp pape pon cam uh lah rse nye <aku agak jerk>
haih..tp seyes lah..rse mcm xsbr nak tggu bgn pg esk...hurm.."ya allah kau berikan lah hamba mu nih ketenangan"
aku btol2 rse mcm xsbr nak tggu esk pg..owh..apekah yg akn berlaku lepas nih..mampu kah aku menghadapi nye...aku harap sgt ape jua keputusan yg aku lakukan akn ade jln yg terbaek buat diri ini...dan akn ade hikmah disebalik keputusan yg akn aku dpt ungkapkan esk...so...ktew tggu pg nnti k..ape plak post aku...



p/s : agak2 kowg rse xdebaran kat dada aku nih..seyes weyh rse mcm bdk AF uh tyme pengacara nak umum kan spew yg tersingkir...huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...