Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Saturday, December 11, 2010

sahabat....

dunia persahabatan terlalu bnyk dugaan..ade suka duka nya..tp xsemesti nye sume suka uh akn selamanya suka dan duka uh selamanye duka...dah 19 thn aku hidup kat dunia nih...dah dah lbih 10 thn jgk aku mengenali erti persahabatan...tp msih ade lg yg blom aku dpt unh dlm hubungan persahabatan,.apekah itu??hurm..knape msti ktew ade musuh??blew dah ade musuh uh bkn sorg dua..klu boley sume nye nak ekot sme jdik musuh..sdgkan musuh uh yg lbih phm ktew senarnye...musuh uh lah yg lbih sedia ade ngn ktew ssh sng...hurm..tp kene pk gak an...klu dah ktew asyik jerk dok ngate musuh ktew uh...xmungkin die nak baek ngn ktew..tp cube tgk..slh siape..slh ktew jgk kan..hurm..ntah knape tbe2 jerk ade plak post yg mcm nih kat blog aku nih..mungkin sbb dgn ape yg dah jdik pde dri nih kowt..hurm..mmg sunyi tnpe teman2 yg dah lme knal..tp dowg xde pon ngn aku blew aku perlu kan dowg..huhuhu...kdg2 plik kan dunia nih..tp indah nye dunia nih..sbb kat cni lah allah bg peluang kat ktew utk mengenali seseorg...mengenali erti kehidupan,erti persahabatan..erti cinta...so,jgn lah ade kwn2 yg nak pk mcm2 tntg musuh ktew...aku syg sume org..syg kwn2 aku,syg musuh2 aku....


p/s : urm jgn lah ade spew2 yg terase sbb nih sume berdasar kan ape yg berlaku dpn mate aku...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...