Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Thursday, December 9, 2010

ape nak jdik nih....

hey...ape lah nak jdik nih ain oi..ari2 bgn agak lmbt..
then mandi pon lambat <truk btol ank dre nih>
haih...tp ape kan daye..gler bosan dok kat umah nih...
rse mcm dah jdik org gler kat tepi jln dah..
hahahahha....
urm..spew ek ley teman aku??ley ade ngn aku supaye aku xbosan...
spew nak offer dri or tlg crik kan..
hahaha..
ape yg aku melalut nih..
ok,ok..
nak story sal ape lg ek..
urm..nak share sket kowt sal ape yg aku rse skunk nih..
nak tau x..yg skunk nih aku xtau mcm mne nak hadir kan rse cinta pade seseorg uh..
wlupon ade someone yg sanggup wat pe jerk..or wat something yg senarnye aku rse terharu..
tp still xboley rse pape...aku dah cube nak rse kan  something blew tgk nih...
dari kamu yg pernah hadir dlm hidup ini
tp....sorry my dear..ain xley rse kan ape2..wlupon hakikat nye ain xley nak tpu dri ini..
mmg such a beautiful moment...mmg bnde yg huh...amat terharu lah buat dri ini..
urm..xpelah..biar lah sume uh jdik knangn jerk ye...ain mnx maaf sgt2...
k lah..kata putus AIN XRETI MCM MNE NAK MNCINTAI ORG LG...sbb ape..sbb ain dah penat mencintai,dicintai,melukakan,dilukakan,menyakiti,disakiti,mengecewakan,dikecewakan...<oh ain bkn kew sume maksud perkataan kau uh sme jerk>
haih..ape2 jelah...




p/s : video uh hasil kerja haznin ishak....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...