Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Sunday, January 16, 2011

sangatkonpiusdenganapeyangjadikskunkneh...

hohohoho....
apekah maksud n3 kali nih ek??
hurm spew tau??

hurm..mcm nih lah...setelah siap asgmnt CTU..aku pon tbew2 tepk smthng..knape aku konpius ek..kdg2 aku rse mcm syg kat die..tp aku xpnah nak rse yang aku cntakan die..huhuhu..n skunk nih..aku rse benci sgt2 kat die...yelah spew yg skew dipaksekan..tbew2 jerk nak pakse2 aku wat bnde yg aku xskew sedangkan parents aku pon xpnah nak mara2...huh...

oke2...aku malas nak ctew pnjg2 sbb kang ade jerk yg terasa..cume nak ckp kat cni yg aku mls nak pk sal syg,cinta,hati n ape2 yg bekaitan oke...sbb parents aku harapkan yg lebih baek dari ape yg aku pk...
xslhkan ktew tunaikan kehendak parents ktew...sbb sume nye utk kebahagian ktew jgk kan mse akn dtg....

orang kate kalau setiap n3 xde pic blogger uh mcm xbest lak kan..hikhikhik....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...