Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Saturday, January 22, 2011

INDUCTIOND'BANKERS21/01/2011.8.00.P.M.DKHEA1UiTMLENDUALORGAJAHMELAKA

tajuk n3 pon dah mcm details jerk an...so xyah la cter lg...best lah jgk an induction semlm..sume senior sporting..huhuhu...but pling xbley blah ble mnx signature senior patr6..hahaha...oke2...mayb tyme aku nnti pon cam uh gak....:p tp tabik r kat they all sume..sbb dah berjaya dah...thanks gak sbb bg signature kowg kat aku ea...hahaha..wlupon b4 kowg nak bg uh mcm2 kowg soh aku buat an...peg ckp itu lah peg tnye inilah buat sifir biawakbuaya lah..terbelit lidah den nih ha..hahaha....but its oke...aku dah bese dah....sbb kat kolej pon kene...tp agak2 tyme aku nnti aku xnak lah soh junior aku wat cam uh..sbb aku nih baek..hahahhahhahahaha...
oke2...nih ade lah sket pic tyme induction semlm..tp bnyk pic aku jelah yerk....















PENAT DEN AMEK SIGNATURE NIH AW....HAHAHA..THANKS...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...