Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Saturday, January 29, 2011

knapemestiakursesunyi....

kadang2 uh nak sgt2 someone yg always ade ngn aku..tp kadang2 uh rse mcm nyebok jerk ade someone....huhuhu...cube byg kan ayat yg pling2 bnyk aku akn ckp blew g owg kawen...."isyh nak kawen lah...tp pakwe pon xde" hurm..mcm mne uh..tpu lah an aku rse hepy blew xde pakwe...sedang kan aku kdg2 jeles jerk tgk mmbr yg ade pakwe uh...rindu plak zaman2 aku ade pakwe...tp mne peg pakwe2 aku uh..pegi mati agak nye...ayat laki nih mmg manis...tp tyme mule2 nak jelah..blew dah dpt hampeh..mne peg jnji2 mnis uh??pegi mati...WTH...hisy ntah lah ape yg aku rse n pk skunk nih..mesti ade yg kat luar uh hepy gelak2 blew tgk aku mcm nih...lg2 "betine2 sundal" yg mmg nak sgt tgk aku rse n jdik mcm nih..hurm...aku menangis,gelak,mara xde spew pon yg pedulik..eh2...aku rse mcm merepek2 jerk...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...