Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Sunday, January 30, 2011

Allah itu maha adil....

biar lah ape yg berlaku sume nye jdik pangajaran buat aku n sume org...hurm..aku xkesah siape pon yg die plih...tp bkn nye org yg skew nak memburukan owg laen..aku sangke die seowg wanita perempuan yg baek..sbb tgk mcm baek lah sgt..tp hakikat nye mungkin Allah jerk tahu...mls nak bercerita tntg org laen...tp aku tetap aku..biar lah aku mencari diri ku yg sebenarnye...selagi aku xbuat slh aku tetap berani kerana benar..hurm...tiada siape pon yg boley nmpk kesedihan dlm hati ini..hnye aku jerk yg tahu..kerana ape...kerana aku lebih suke tgk org sekeliling aku hepy..biar lah mereka hepy bkn nye sedih mcm ape yg aku rse..syg aku pada sume org lebih dri diri aku...tp kenapa aku xpernah mndpt kan kebahagian...kdg2 uh nak jgk aku rse bahagia...blew bahagia uh dtg mmg bahagia..tp knape sekejap...kadang2 aku penah jerk rse give up dgn sume nih...kdg2 aku plik knape sume org boley bahagia...knape x aku...hurm..teringin utk disayangi..sbb ape...sbb xpernah rse disayangi dgn ikhlas...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...