Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Monday, January 31, 2011

bagi aku satu peluang....

peluang??peluang ape ain oi....
heeee....
peluang utk rse mcm sume org rse....
utk dicintai
utk menyintai
utk disayangi
utk menyayangi
utk dirindui
utk merindui
^
^
^
^
^
knape aku hanye rse 
kesunyian
kebosanan
dibenci
dicaci
dimaki
dipndg rendah
^
^
^
^
sume yg buruk..di manakah keindahan dlm hidup aku...di manakah kebahagiaan dlm hidup ku...oke...mungkin aku hnye ade keluarga aku....aku syukur sgt2...tp aku rse lebih baek aku mcm nih....mungkin nnti sampai lah mse nye uh nnti...cume stu jerk yg aku nak skunk nih...nak sgt rse DIHARGAI oleh org yg pernah aku syg...aku xmnx duet berjuta juta pon...aku cume nak DIHARGAI....sume yg aku dah wat selama nih mcm uh jerk...sia2..uh sbb aku takot nak terima spew2...sbb aku akn hargai owg uh...tp aku xkan pernah rse dihargai...

mood : seyes sedih sgt...rse mcm nak pegi jaoh2 dri sume org yg knal aku...!!!!

mesti ade org yg tgh tersenyum skunk nih disaat aku tgh sedey mcm nih...
tahniah lah buat org yg tersenyum uh...akn ade hari kamu nnti...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...