Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Saturday, January 8, 2011

DIB

fuhhhh,fuhhh,fuhhh...
dah mcm behabuk lah blog nih..hahahah...sbb dah lme gak xupdate...

yolah mak sebok nak klaz sne cni..adoi ai...klaz plak bnyk yg ternganga jerk...huuhuhuhu...
sbb ape..sbb mak xphm lah nak oi...
oke2..kat cni nak ctew yg skunk nih i nih bdk DIB...
what mean DIB??
Diploma In Bankin / Diploma Pengurusan Bank..
oke...dah tau kan...bgus...wah gler lah..mmg agak lah kan skunk nih i bdk bankin...jaoh poie nyo...
hahaha...so far so good lah..klaz BM112 1A...24 students...only 8 guys in this class...
hurm..5 subjek sem nih yg aku amek..
management,business math,account,bel,ctu....
wah,bnyk gtu...sume nye agak pyhh lah..hahah..but i'll try to do the best...
wah...ayt nak mantop..
hahaha...

hurm..pling xbest wat mse nih management lah..agak pning gak lah nak phm..sbb bnde nih sume bru bg aku...mmg teramat bru lah...kalau acc uh ade lah jgk sikit2 yg aku tau...credit,debit,liability uh..ledgers uh..tunai uh..tau lah jgk..tp an last aku blaja sume uh tyme umur aku 15thn kowt..wah dah 5thn aku tggl kan sume uh..ley kew aku igt...hahaha....
pape jelah..yg pnting blaja k ain amalina...
oke2 ckup sampai cni....


nilah gmbr taon bru aku..hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...