Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Wednesday, January 18, 2012

Aku memang perlu kan dia..

Assalamualaikum..

Kali nak bgtau kat semua org yg aku mmg perlukan die..tnpe die hidup aku mcm xde ape2,kosong..aku xkesah dah ape yg owg nak ckp ckp laaa..but to me he is my hero..tentu2 laaa aku xley hidup tanpa die kan..dan aku tau yg aku msih lagi ade dlm diri die..aku xnak ctew pnjg2 dah..yang aku tahu aku mmg perlukan die..!!

Siapa2 yg rse xnak die,xnak jge die bak sini bg kat aku..I know him better than you..!!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...