Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Monday, January 16, 2012

MY HERO

Assalamualaikum..
Hye sume2 *ceh bajet ramai nau lerr yg mmbce blog aku nih*
Jeng3..siapalah org bertuah tuh kan..oke2..mmg lerrr ayh ngn adek aku hero aku tp disebalik tuh aku ade sowg lagi hero..almost 3years jgk aku kenal die neyh..1st time aku kenal die aku igt die nih xlayan laaa owg mcm aku nih..but my perception was wrong..die sgt2 sweet dan kdg2 romantic..aku anggap die hero aku sbb die jerk yg boley buat aku ketawa..wlupun disebalik ketawa aku tuh pernah ade duka nye blew aku bersama dgn die..but2 its oke..he still my hero..aku slalu ckp kat 'u kan hero I sampai mati' bg aku sgt2 sweet bnde neyh..wlupun die bkn milik aku lgi..aku lagi kenal die mcm mne dari org yg memiliki die sekarang nih..aku harap laaa sgt tlg lah yerk si pemilik hero aku tuh hargai hero aku..kalau x kau pas jerk hero aku kat aku..so that I can take care of him as well as I can..I know u are not being happy like b4..tp jgn risau oke my dear hero..I'll always be by ur side..I love u so much..and remember this 'you are my hero until the end of this world'. LOL <3
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...