Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Saturday, January 14, 2012

PPKP

Assalamualaikum..
Morning sume..alahaiii..mcm xsemangat jerk ari nih..
Mmg laaa kene pgi PPKP nih ha..xpat nak balik uma weyh..
Tapi,tapi..relax dulu..chill..sbb ape kali nih ppkp cter dan mengajar mengenai pemimpin..ye..! Pemimpin adelah org yg sgt2 penting..kalau nak tau..ape yg pling berat dalam dunia nih ade memegang amanah..dan org akn berpk kalau org yg mnjdi pemimpin adelah pemegang amanah yg pling besar sdgkan setiap manusia kat muka bumi perlu memegang amanah..bkn senang nak jdik pemimpin nih..bnyk benda yg perlu dikorbankan..insya allah..aku akn cube jdik pemimpin utk junior2 utk adek aku kat uima tuh..amin..insya allah pas nih bnyk lagi akn disampai kan..k chow dulu..

*ade owg slalu stalk aku nye blog nih kau hengat aku xtau kew..cter buruk ape yg kau nak tau..jge tepi kaen sndri boley x..aku bnyk lagi event nak buat nih..balaja lgi bgus dri stalk mncari keslhan owg..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...