Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Wednesday, February 1, 2012

Happy birthday my dear Azmeer.. :)

Assalamualaikum..
Maaf beberapa mggu nih aku bz sket dgn bermcm2 program kat cini..nih bwu laaa dpt update..nih pun xpuas sbb xpat nak tgk blog comel ku*perasan sekejap di situ yerk* hahahaha..oke2 today 1/2/2012..eyh ari nih birthday awk laaa..saya hengat oke..happy birthday once again..walaupun aku tau kau xbce this n3..aku tetap nak wish jgk..biar lah kan..blog aku..skew ati aku laaa nak buat ape..kau jgn nak nyebok sgt ea..hikhikhik..aku sentiasa doakan yg terbaek utk kau oke azmeer..kau bahagia aku pun bahagia..oke2..enough laaa kowt nak post n3 pasal birthday kau nih..kang silap ari bln kau jtuh hati kat aku plak..awek kau tuh dah seorg yg cemburu buta..maaf yerk pada yg berkenaan..oke..pgi2 buta aku bgun..tulis pasal birthday boy nih..now aku nak mule jln kan tugas aku..xde mse utk mnjge perihal owg laen..then aku bkn kaki stalker owg..tenkiu..bye2..LOL.. <3
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...