Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Friday, September 16, 2011

assalamualaikum..

hye2 sume..
hurm..
owg rye2 nih sebok update n3 sal rye..hurm.bkn xnak update tp bnyk sgt laaa ctew best..heeee..yg aku boley ckp kat cini..rye taon nih..rye kat banting...aku bngge glerr sbb ade family yg sgt2 besar n sporting...mmmuuaaaahhhh..rse mcm bertuah sgt2..thank you allah..!!alhamdulillah..syukur..

hurm..oke2..
now nak bgtau aku nih nak final dah.tp study nye tidak lgi..haih..ape laaa nak jdik dgn aku nih....
oke2..insya allah aku akn cube buat yg terbaek...
=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...