Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Thursday, September 29, 2011

hope dpt yg lebih baek dari sebelum nye...

assalamualaikum...

hye2 sume<<ececece...mcam ade plak an yg bce blog nih

oke2..pgi2 bute aku update blog nih..haih..mcm xcye plak...senarnye niat bgun pgi nih nak study...oke2..aku study ea..jgn nak menuduh yg bukan2..cubit kang<ala2 mnjew gitueee..bluweekk..

pas jerk study utk paper yg xbpew jam jerk lgi..bosan2..aku pun on9 laaa an..
ape aku merapek meraban nih..
oke2..
n3 kali nih nak ckp sket sal...eh2...sabar2..lom abis ckp lgi..haih..nyampuk plak die eh..
nak ckp sal biarlaaa result final utk this sem memberangsang kan aku..haaa..padan mkew sume..kan dah salah tafsir..mesti igt aku nak ckp sal future life@future bf@future2 laaaa...hahaha..xde mkne nye nak ctew sal bnde uh sume wat mse nih..
baek aku pk sal study n family aku yg slame nih lebih syg kan aku..
dari aku jdik mcm someone yg ade pakwe tp msih lgi nak membeza beza kan pakwe sndri dgn family sndri..
hello..
sedar x,yg family is everything oke..so,kalau ade pakwe uh nsib baek laaa xyah laaa nak beza2 kan die plak..
aik2..emo lak kau nih ain..dah knape...hahaha...<<nonsense jerk sume nih..selingan...opsss ape??ade yg terase..?padan muke ko laaa pmpuan..yup mmg khas utk pmpuan..dah aku ckp "pakwe" kan kat atas uh...>>
haih ape laaa kowg nih..
hikhikhikhik;....

hurm..oke2..cukup2 laaa uh dok mengate owg..kang aku plak yg dituduh nye jahat...
haih..
oke2..
xsabar nih nak abis paper costing..
hope sume akan jdik nice laaa an..
hurm..
tp after paper costing lom ley rest lgi..mak aiii..blew aku nak rest nih..
so,tlg laaa yerk ain..
tlg siap kan proposal event dgn pantas after last paper...
supaya kau boley rest sepuas puas nye sebelum next sem..
hohoho..
oke done merapek meraban pgi2 nih..nak smbung tdo seblum nak bgun subuh t...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...