Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Sunday, September 25, 2011

segala nye telah berlaku...

assalamualaikum..

hye2 sume..
ade plak kan owg yg bce blog aku nih..hooho..

oke2..lgi 2 paper jerk..so ade lgi 2ari kat utk aku tempuh final exam utk sem nih..haih..aku rse mcm nak nanges blew kenangkan paper yg dah lepas uh..sbb ape..soklan die..pergh agak ssh laaa jgk..huh..xpew2..aku yakin aku dah cube wat ape yg aku mmpu...haih..2 paper nih pun smew..mcm xyakin jerk..tp aku tetap kuat kan semgt aku..ini sume mse dpn aku jgk kan..sume nye dah lepas so jgn dikenang..

hurm..after final...
ape ade after final nih..haih..berat aku nak cter..nnti blew dah tbew mse nye aku ctew k..
tgguuuu...heeee..

hurm..
ape lgi ek nak cter..
hurm..
soal hati..
hati aku yg telah disakiti..
haih..dah mcm lgu rossa pulek..
tp btol...ini yg aku rse...aku sgt2 terasa pedih dan terluka nye hati nih blew ape yg aku bygkan xjdik kenyataan..hurm..yerrr mmg aku tau xsume nye yg ktew impikan jdik kenyataan..
tp insya allah..satu ari nnti akn ade yg sedar mne satu yg slh n yg benar..hahaha..ape yg aku merepek nih..

ha..nak tnye nih..kowg rse ade x owg yg pernah tduh org laen mcm2 bkn2 yg bkn org uh buat akan dtg kat die pulak..makne nye org yg buat jht kat org laen akn dpt balik ape yg die wat kat owg laen uh akn die dpt blasan nye..hurm..ntah laaa..hnye tuhan jerk yg tahu kan..

opppsss ade yg terase kew??
hohoho...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...