Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Sunday, August 21, 2011

senyuman...

assalamualaikum..

hye2...
hurm..ntah laaa yerk npew ari rse cam nak tulis n3 nih...
knape snyuman yerk..ade ape dgn senyuman..

yerr senyuman itu laa yg mmbuat kan aku bahagia...
senyuman itu laa yg mmbuat kan aku hepy
senyuman itu laa yg mmbuat kan aku ketawa..
senyuman itu laa mmbuat kan aku rasa dihargai..
yerr senyuman itu jgk laa yg mmbuat kan aku tersenyum dan mampu tersenyum sampai hari ini..










haaaaa
siapa kah pemilik snyuman diatas...
teka laaa kalau pandai..

ini laaa seyuman yg sentiasa buat aku rse ape yg aku dah pun ckp kat ats td...
yerrr senyuman ini...

senyuman kamu dah cukup buat sye bahagia...

itu jerk yg mampu aku ungkapkan...

terima kasih semua...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...