Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Sunday, March 27, 2011

assalamualaikum...

oke2....skunk nih dah tbew nak bg tau smthing yg pnah happen lam idup aku..bnde nih xpernah aku bygkan teradi pon..tp tbew jerk dah jdik...huhuhu...percaye x percaye aku penah excident disuatu ketika dulu...<<aku rse mc ayt beterabur jerk...>>

aku senarnye dah mls nak igt or nak ctew2 bnde yg dah lps...tp ape salah nye berkongsi cter an..tp aku rse xmo lah ctew bagaimana?kenapa?dimana?dan ape2 jerk yg WH question uh lah an...klu nak tau sgt...meyh tnye aku sndri....aku xde pic tyme2 aku bru2 pas excident uh..sbb terlalu hodoh kowt aku tyme uh..mcm "mti laki" dgn keadaan xterurusnye...hohoho...but aku hnye ley kongsi kan pic kereta yg aku naiki uh jerk...








so,ape agak2 nye pandangan kowg ek blew tgk kete yg excident mcm nih rupenye..hohoho....

"akq,truk nye,klu tgk nih pk dah mati owg nye"
^
^
nih lah ayat yg mmbr aku ckp blew tgk pic nih...tp aku dgn relax nye ckp kat dowg "but im here now"
hohohoho....


*thanks to kak ieka sbb akhirnye bg jgk pic nih...
credit to my koko kruch sbb tlg mnx kan n give it to me....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...