Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Sunday, March 27, 2011

assalamualaikum...

hurm..semase update blog nih aku kat uma yg terchenta...hohoho....best nye...tp in condition yg xbpew nak elok pon..aku demam..ntah npew ntah ley demam...cam mengade jerk an..hohoho...demam2 pon still bley gelak ketawa lg ngn family aku...melayan kan kerenah adek2 ku...itu jelah pengubat diri ku buat mse nih..mereka sume lah permata hati aku...ape motif aku ckp mcm nih...motif nye nak bgtau kat kowg sume family adelah segala gala nye...yg ade bf/gf bagai uh...igt lah family 1st oke...bkn lah aku nak ckp yg bf/gf kowg uh x pnting but letak kan jelah dowg uh kat tmpt yg ke-8 kew ke-10 kew an..hahahaha....just kidding....<<jgn amek ati aw....

heeee....nothing to say...just nak ilang kan boring n rse xlrt nih jerk....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...