Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Saturday, June 18, 2011

orientation jr. d'bankers....

assalammualaikum...

hye2 sume...
hurm..td kan kan kan..bru balik dri induction part 1 gitu k..
hohoho..
mmg kherlass lah adek2 part 1 ktew...but still ade yg oke ade yg 'ko' kowt..heeee...
jgn mara ye adek2...
tp kowg mmg terbbbaaaeeekkk lah...

but2 kat cni yg pling2 kherlasss tntu lah MT2 d'bankers kan..
kalau xde dowg xdelah ape2 mjlis utk ktew sume...
so,thank you lah kat kowg...
kowg pon mmg MT2 yg sgt2 sporting...
xde sowg pon yg nak menyombong...itu lah yg best uh kalau join CLUB D'BANKERS nih...
heeee....

bler tgk adek2 yg kene diri kat depan perkenalkan diri terigt plak type aku induction sem lps (opppsss....aku bru part 2 kew) hahaha...nak tgk x...(mengimbas kembali kenangan yg xbpew nak lme sgt lah kan...)

adelah sket pic yg sempat aku snap tyme kat dk td...
moh ler kter tgk....








































































hamboi..bnyk btol gmbr kat n3 kali nih....tp ape aku pedulik..aku punye blog kan..kowg nak bce,bce kowg nak tgk,tgk...mak xlarang nak....heeee....

that's all utk n3 kali nih..xpew2..akn update slalu lps nih..
insya allah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...