Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Sunday, June 19, 2011

terase belom cukup sempurna...

assalammualaikum...

hye2 sume..
hurm..tbew2 jerk nga dok on9 FB terase cam nak update blog..
aku pon xphm knape msti aku letak tjuk n3 seperti yg kat atas uh..haih..
ntah lah..kdg2 uh aku rse blom cukup sempurna utk sume owg..
mmg lah xde spew yg perfect kat dunia nih..
tp kan allah uh jdik kan manusia nih sebaek baek insan kat muka bumi nih..
so,wajarlah kan sume owg try to be perfect..same like me..

hurm..
aku rase aku xperfect sbb aku xpuas lg nak bahagia kan ibu ayh n adek2 aku..
biarlah aku bahagia kan dowg dulu..sbb bg aku dowg uh nyawa aku...
so,pada spew2 yg bce n3 nih..phm2 lah mksud aku k..

second nye aku still blaja mcm mne nak jdik seorg shabat yg baek utk kwn2 aku..
nak jgk tgk dowg always hepy jerk..blew dah lengkap sume uh bwu lah boley pk sal bnde laen..

n aku nak sgt2 buat adek hepy dulu..nak sgt2 tgk die berjaya..
bwu lah aku puas..sbb aku syg adek mcm adik2 aku yg comel2 kat uma uh..
xkesah la ape owg nak ckp pon aku tetap syg adek...

oke2..
last bwu lah pk sal teman hidup..tp itu akn terjdi blew aku dah buat ape yg aku nak buat..
oke...
heeeee..insya allah..
td g ppkp prof maya ckp...
"kalau btol skew n syg ape kate jmpew jerk trus parents then msuk minang then trus jdikan yg halal,so xdelah ktew nih buat bnde2 xelok kan"
heee <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...