Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Wednesday, October 12, 2011

semester break

assalamualaikum...

hye2..
hurm..xtau nak ckp ape..yg pasti nye agak bosan yerk cuti sem kali nih..haih..

nak tau x..aku dpt tau ade someone yg annoying stalker blog aku nih lah..
haih..ape nak jdik nih..
ape yg nak distalker kan..kan fb ko dah block aku..dah uh xyah laaa nak stalker aku laie..
xphm sungguh..ape jnis org laaa kamu nih..bkn ade yg best pun blog aku nih..ape lgi laaa yg kamu xpueh ati ngn aku nih...

maap la yerk pada yg terase..hahahaah...


yg pasti sye ade someone yg boley wat sye tersnyum tiap kali sye berduka...
and yg pasti sye xpenah gnggu hak owg..tp owg yg slalu gnggu hak sye..mengapakah..??
kerana dendam kah??
cukup2 lah berdendam..sbb xbaek wat cter buruk sal owg sedang kan diri sndri pun belum ckup sempurna..sekian terima kasih..
=)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...