Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Wednesday, May 25, 2011

tahniah untuk diri ku sndri...

assalamualaikum...

hurm..alhamdulillah...sume yg aku usaha kan menghasil kan keputusan yg terbaek bg aku...
hurm kalau ckp psl result or pointer mmg mcm sikit jerk..tp dah cukup bersyukur dah uh..sbb ape..sbb aku xperlu nak repeat paper..huh..lega kowt..mungkin ini yg aku mampu dan aku akn usaha utk sem akn dtg utk buat yg lbih baek dri ari nih...insya allah...

hurm..tp tetap sedih..cube kowg bygkan kowg dah slalu ngn mmbr2 kowg utk sekian lme tbew2 jerk pas nih dowg xde kat cc kowg huh..sure idup kowg mcm plik kan..aku harap segalla gale nye akn kembali normal mcm dulu.aku xsanggup idup sowg tnpe dowg..dowg lah penhibur aku..walau mcm mne aku mara kat dowg pon dowg adelah segala gale nye...mcm mne nih..spew yg nak teman g mkn,g klaz,lepak2,blaja smew2..tlg lah jgn mcm nih..aku pasti sume nye akn mcm dulu jgk..aku pasti...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...