Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Tuesday, May 24, 2011

bintang hati sye...

assalammualaikum..

hye2..lme btol xupdate blog nih...rse mcm terbengkalai jerk..hohoho...
tajuk n3 uh pon msti sume ley tau an...sje jerk nak cter sal mereka yg pnting lam hidup aku...
aku tau aku dah bnyk kali dah bgtau spew mereka uh...
tyme2 cuti nih lg bnyk aku dpt blaja sal kehidupan..yelah..bilew ngn family bru lah aku rse diri aku diperlukan..
dan bg aku mereka lah segala gale nye...

tp msih ade lg yg xlengkap lam hidup aku..ye aku mmg ade family aku..
aku mmg ade rmi mmbr2...baek mmbr tyme ssh senang or tyme senang jerk...ramai sgt2...
tp setiap owg uh tetap perlu seorg teman yg digelar kekasih...
mcm aku nih..mmg aku pon perlu kan someone lah kan..seorg jejaka...
tp someone uh lah yg blom aku jmpew...kdg2 aku rse mcm hepy jerk xde spew yg nak amek tau sal aku...tp kdg2 uh rse mcm tension gak..hahaha....means sunyi lah...

tp sbb ape aku jdik mcm nih..slh kaum adam jgk lah an..spew soh kecewa kan ati aku nih..kan dah ssh nak pulih alek mcm dulu...igt senang kew nak lupe kan sume nye mcm uh jerk..saket weyh..pade mereka yg dah rse uh phm lah an...hurm..tp xpelah..biar lah aku pk kan kehidupan aku dulu...biar lah aku capai dulu cita2 aku...then bru pk sume uh..hurm..tpu lah an kalau aku ckp aku xde langsung someone yg aku syg or skew or minat..xnak lah jdik penipu sgt..hohoho...tp biar lah cinta aku utk die hnye dlm hati...takot diluah kan nnti aku yg kecewa..so lebih baek 'cinta dalam hati,daripada meluahkan ia'









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...