Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Monday, March 25, 2013

Happy Birthday AFIFAH FATINAH

Assalamualaikum..

this is the great surprise aku rse laaaa..sebab cinta hati berusaha buat keje gile utk tunaikan jgk permintaan aku utk nak buat surprise buat sahabat aku yg dowg nih...hehehe..

This the wishes for u darling...
Be a good girl
Senyum sokmo
Aku syg kau
Friend forever
Jgn gduh2 ngn atiq selalu
Moge terus success
Moge pnjg umur murah rezeki
Moge berkekalan with ur mrK...
Terus ade ngn aku bile2 mse jerk oke..
Will always here and there for u also..
7thun kenal kau aku xpernah menyesal..hahaha

Oke done my wishes...;-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...