Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Saturday, July 7, 2012

7/7/2012

assalamualaikum...
tiada apa yg mampu aku lafazkan selain dari mengalirkan air mata dah sedekah kan al-fatihah kepada arwah..kasih syg aku pada arwah hnya tuhan saja yg tahu...arwah mampu membuat bibir ini mengukir senyuman...baru semggu lepas bertemu dan hari ini arwah pergi meninggal kan diri ku buat selama lama nya..aku bersyukur kerana masih diberi peluang utk bertemu dgn arwah..xmampu utk aku senyum lagi seperti dahulu..tiada lagi muhammad lutfi bin hasni yg akn berada dpn mata aku...adek..semoga adek bahagia dan ditmpt kan di kalangan mereka yg mulia...sampai mati hnya adek seorg..tiada siapa yg dpt gntikan tmpt adek dihati akq...i miss you and will always miss u syg...u still in my heart untill the end...akq akn cuba tidak menangis utk adek...akq maaf kan segala salah silap adek akq halal kan makan minum adek selama 5thun ktew knal...msih terngiang ngiang gelak tawa suara dan usikan adek...thank you sebab sudi terima akq,syg akq..thank you sebab hadir disisi akq... :'((

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...