Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Friday, June 1, 2012

assalamualaikum...

hai2..ya allah lama sgt dah x update blog nih..dah berhabuk berdebu dan seangkatan dgn nya..hehehehe...*bajet cam rmi bce belog nih ha*
hadoiii dah rindu sgt nih nak update..so jgn lerr bosan plak kalu bnyk sgt post...
 alhamdulillah aku masih berada dimuka bumi allah yg indah ini..dgn hati yg semakin gembira..yg semakin bahagia walaupun telah kehilangan rmi yg aku syg...*ceh bajet cun jap*
hurm..act belom lgi rse nye nak update yg bergambar..mayb esok aku start ea cter sume yg bergambar..hahahaha...
ape yg aku merepek pun tak tahu laaa hoiii..


rse2 nye still ade x peng"stalker" tegar aku yg bce blog nih..kau tau x kau tuh annoying...
aku xkcu kau dah cukup bgus..aku xrampas hak kau yg semmg nye hak aku dah cukup baek kan...
hikhikhik..emo plak..sorry guys..
oke sambung next entry laaa..


precious moment when me look at my smile..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...