Hidup memerlukan pengorbanan. pengorbanan memerlukan perjuangan. perjuangan memerlukan ketabahan. ketabahan memerlukan keyakinan. keyakinan pula menentukan kejayaan. kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.

Wednesday, April 27, 2011

assalamualaikum....

hurm..npew lah aku mls sgt nak study math nih...weyh ain math aw...bkn psv mcm kat skola dulu...business math lak uh...haih....tlg lah...bg lah aku kerajinan nak study nih....lom abis final lg lah....huh...
berikan aku kekuatan nak hadapi sume nih...klu bley kan next sem xnak repeat....n xnak....hurm..xpelah..xyah cter...tp klu aku xnak..aku rindu...haih....mcm mne nih.....nak wat pew nih...knape die xtau....knape???

1 comment:

Nisa Zul said...

u...u okay tak ni!?? haihhh... suka buat i risau...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...